• 以吃為樂

    YuYu Sushi


    為慶祝有 bonus 出, 我哋倆口子決定豪食~~
    接咗老公放工後, 就出發去我哋都好鍾意嘅
    YuYu 係一間我認為價錢比較高(~$150-$200/head), 但絕對物超所值的壽司店,
    用料十分新鮮及師傅出手闊綽。



    左上: 山葵八爪魚軍艦 右上: 龍蝦沙律軍艦
    左下: 海綿蛋壽司 右下: 松葉蟹腳壽司






    當日特價 : 三文魚併油甘魚刺生 $68
    油甘魚仲要係腩位, 啖啖油香~~


     





    當日特價 : 買一送一 牛肋肉串燒 $25
    肉質鮮嫩, 師傅燒工十分到家, 味道亦十分豐富,

    若當日唔係食得太飽, 一定Encore ~~




    為食 BUBU 重點推介:
    火灸三文魚海膽親子丼 $98
    淨睇價錢好似好 “喇利”, 一碗飯點解要咁鬼貴 ga~~
    但再睇下張相, 你就知物超所值

    (火灸三文魚5大片, 三文魚子脆卜卜, 海膽份量
    亦比坊間的多2-3倍, 當然質素都非常之一流)




    用餐日期:2010年1月尾
    是晚費用:~$350 (2人計)
    地址:灣仔船街3號地下









    0 意見:

    發佈留言

     

    Translate

    About

    我的相片
    喜歡吃,但我吃的份量超小, 雖然不善寫文,但也希望分享一下對吃的後感

    Search

    網誌排行

    Blogroll