• 以吃為樂

    三河屋


    呢間店舖, 若果唔係喺 openrice 人氣高企及紅磡係我活動範圍之一, 我諗單憑佢嘅門面, 我係絕對唔會入去! 呢度價錢全日一樣, 所以, 若果係食 dinner, 感覺好似實惠 d~~
    (注意: 2:30p.m.-6:00p.m.係落場時間) 呢度個老闆係日本人, 但其他全是本地人,
    所以除咗老闆, 其他人嘅禮貌........一般般啦~~ 雖然係咁, 我都幾歡喜呢度嘅食物!!



    蟹籽沙律 $10

    我個人覺得好底, 份量多過出邊連鎖壽司店, 但價錢平一半!










    雜錦天婦羅飯 $48 (連麵鼓湯)

    每次必食嘅食物, 當中有3隻蝦, 1件手指般長嘅沙追魚, 南瓜, 茄子, 蕃薯各一件。 而熱騰騰嘅飯上再淋上甜甜的照燒汁~~yummy~~






    鰻魚飯 $48(連麵鼓湯)

    本人因喺細路仔時俾媽咪迫每星期食3次鰻魚關係, 所以長大後對鰻魚有極大抗拒.......
    而今次終於敵唔過佢喺呢間店舖名聲嘅引誘, 作出冒險嘅第一次~~
    其實, 你哋睇到 D相, 都已經知呢個鰻魚飯真係冇得彈~~





    其實, 三河屋仲有一個冇得彈食物, 就係咖喱吉列豬排飯~~有機會你一定要試~~

    三河屋

    紅磡明安街14號寶石戲院大廈地下D舖

    2 意見:

    1. 蟹籽沙律看來唔錯,看分量,平過自己買:)

      回覆刪除
    2. Maisy:

      謝謝留言~

      以前三河屋在我工作的地方附近,所以經常會去吃,不過現在真的比較小去了。

      記得以前見到最多人叫的都不是以上的三種,而是北海道忌廉豬排餅,不過由於我食量太小,所以到那裡只能點其他;但我吃過一點真的不錯

      蟹籽沙律真是平過自己買

      回覆刪除

     

    Translate

    About

    我的相片
    喜歡吃,但我吃的份量超小, 雖然不善寫文,但也希望分享一下對吃的後感

    Search

    網誌排行

    Blogroll