• 以吃為樂

    峰壽司


    峰壽司
    尖沙咀廣東道30號 新港中心地庫

    知道有呢間壽司店好耐(大約都有10年多), 但一直都冇去試過, 可能佢真係好低調,
    所以令我時常忘記佢嘅存在......
    今次我哋選擇咗新港中心地庫嘅分店, 因為唔駛排隊~~ kaka


    呢個係三文魚壽司$12, 雖然價錢好似比其他貴, 但呢個價錢有魚腩 feel 都唔錯~~


    我好喜歡峰壽司有 "三點盛", 對於我哋呢 d 食量細, 但又極之為食嘅人, 可以一次過食到
    3款唔同嘅壽司, 真係好爽~~我哋今次試咗以下 2 種"三點盛"

    北海盛 $35 有齊我嘅最愛海膽, 三文魚子及蔥粒吞拿魚~~全部都非常新鮮,
    三文魚子唔太鹹又脆卜卜~~

    火灸盛 (塩) $25 有海螺, 甲紋墨魚及一款白身魚(我唔記得係咩魚~~-_-")


    吞拿魚腩 $35 (1本), 本來冇打算食佢....但佢不停咁同我哋講 "我好靚 ga~~eat me~~baby~~" 所以...我一時把持不住...
    好多謝吞拿魚腩小姐嘅引誘, 我只想講: "佢真係好靚~~"


    super 蔥粒吞拿魚腩 $20 (1本), 淨睇個樣已經覺得物有所值~~

    我哋仲品嚐咗帶子$25, 劍魚$25, 八爪魚芥辣 $12, 火灸三文魚$15及沙律$15





    用餐日期 : 2010年3月                                   是次費用 : $290 / 2人計

    0 意見:

    發佈留言

     

    Translate

    About

    我的相片
    喜歡吃,但我吃的份量超小, 雖然不善寫文,但也希望分享一下對吃的後感

    Search

    網誌排行

    Blogroll